Strona główna
O firmie
Oferta
Promocje
Cennik
Zasady współpracy
Referencje
Kontakt

Biuro Rachunkowe
Leroy & Łukasiewicz sp. z o.o.
ul. Władysława Jagiełły 2
65-245 Zielona Góra

NIP: 9731081584
Regon: 520482203

Olga Leroy
Telefon kom.: +48.505 021 516
olga@leroy-lukasiewicz.pl

Agata Łukasiewicz
Telefon kom.: +48.607 848 064
agata@leroy-lukasiewicz.pl

OFERTA

Nasze Biuro Rachunkowe oferuje Klientom kompleksowe usługi, w skład których wchodzą:

Obsługa on-line

  • możliwość pracy na tym samym systemie, co daje bieżący wgląd do pełnej dokumentacji firmy, z każdego miejsca i w każdej chwili
  • pełną integrację, wymianę danych miedzy Klientem a biurem oraz zdalny dostęp do wszelkich informacji
  • bieżący dostęp do rekordów rachunkowych firmy, umożliwiający aktualną analizę, tworzenie raportów, zestawień i sprawozdań oraz nadzór nad poprawnością księgowań

Obsługa administracyjna i prawna

  • doradztwo i opracowanie umów założycielskich wszelkich spółek kapitałowych i osobowych
  • załatwianie formalności związanych z rejestracją oraz bieżącą działalnością firmy w Urzędach i Sądach (w tym KRS)
  • ogólnorozumiane doradztwo prawne
  • doradztwo i przygotowywanie wszelkich umów wykorzystywanych w obrocie gospodarczym
  • pomoc w wyborze najbardziej odpowiedniej formy opodatkowania
  • opieka w zakresie służby BHP i PPOŻ
  • tłumaczenia dokumentów w tym również tłumaczenia przysięgłe

Obsługa księgowo-podatkowa:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji ryczałtowych
  • projektowanie zakładowych planów kont, modyfikowanie, aktualizacje planów kont
  • opracowywanie polityki rachunkowości
  • ewidencjonowanie dokumentów w księgach
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia
  • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług
  • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb transakcji wewnątrzunijnych
  • prowadzenie innych ewidencji wymaganych przepisami
  • ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do urzędów (VAT-7, VAT-7K, VAT-UE)
  • sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • kompleksowa obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowym (sporządzanie deklaracji, zeznań rocznych, aktualizacja danych firmy, kontakt z urzędem, reprezentacja podczas kontroli)
  • obsługa kontroli podatkowych (możliwość przyjmowania wszelkich kontroli skarbowych w siedzibie spółki)
  • reprezentowanie Klienta przed organami US, ZUS, UKS
  • wyprowadzanie zaległości księgowych,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS obejmujące dane wynikające z ksiąg

Obsługa kadrowa

  • sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
  • prowadzenie akt osobowych pracownika
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych
  • ewidencja czasu pracy (urlopy wypoczynkowe, zasiłki chorobowe, macierzyńskie itp.)
  • sporządzanie dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia
  • prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP
  • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
  • obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS
  • sporządzanie sprawozdań do GUS

Obsługa płacowa

  • przygotowywanie list płac pracowników na umowę o pracę oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz imiennych raportów dla osób ubezpieczonych
  • obliczanie zaliczek na podatek PIT-4
  • sporządzanie deklaracji rocznych PIT-11, PIT-40, PIT-8AR, PIT-4R

 

© Leroy & Łukasiewicz | budowa stron i sklepów dogo.pl
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
ZAMKNIJ X